Kompis:)

Fick höra av amanda igår att hon kanske ska flytta till fagersta!! Det hoppas jag:)
Härlig söndag!!! Solen lyser, det är inte så värst kallt ute heller:) Tog Fia på en lång promis i morse och sen har jag käkat och gick ut en liten sväng till med henne, nu vilar hon:)
Hade super kul i går med några kompisar, satt och snackade och hade kul:)
hade med mig Fia först, men var hem och lämnade henne sen.. hon älskar ju att vara med:)
Var s¨å jäkla trött igår, så gick och la mig ganska tidigt!
Idag blir det att ha en bra och skön söndag... ska passa på att vara ute lite till med Fia sen nu när det är så bra väder
och leka lite!!
I morgon ny vecka.... får se vad den bjuder på då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0