Jäkla klocka!!

Åhh typiskt liksom.... Min mobil har varit avstäng hela helgen och så satte jag på den igår och laddade den och så klart ställde jag in alarmet på klockan 6. I morse ringer väckarklockan och som vanligt så tittar jag på radions klocka och ser att den är 5, så jag går upp och ska stänga av larmet när jag tittar på mobil klockan ser jag att den är 6, då slår det mig att klockan är bara 5 och att jag glömde ställa om mobilen till vintertid!! Det dryga var nu att jag fick en timme till att sova men jag var pigg... Jag har legat och gosat med Fia och kollat tv:)
Nu sover Fia lite till innan det är dags att gå och jag letar fram kläder:)
Ja men d¨å kör vi igång dagen då:) slutar om tolv timmar!! Hej och hå liksom!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0