2 hundar på promenaden hem:)

Så då var man hemma:) gick hem idag med Fia och Bosse.. Nu ligger Fia och sover och bosse inväntar husse och matte( min mamma och pappa) och alla tre väntar vi på mat:) Tror att jag börjar bli lite sjuk, känner mig febrig, trött och halsen känns grötig och svider. Får ta en värktablett, lite mat, vila och sova och hoppas på att det är bättre till i morgon! Är jag bara lite sjuk då kan jag jobba, för jag vet att jag orkar jobba och sen mår min kropp b'ttre när jag får hålla i gång lite grann i alla fall, så lite promenader och lite lugnt med hundarna så blir allt bra:) Hatar dock k'nslan när man är sjuk, när kroppen känner sig svag och man har ont över allt, men blir man sjuk så blir man och då får man en orsak till att ta det lite extra lugnt:) ha ha
Nej nu ska jag duka bordet och mysa lite med vovvar:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0