Söndag-13/11 farsdag!!

God morgon alla!!
Idag var det inte riktigt lika kallt ute, i stället för 2 minus var det 2 plus... fast nu är dte ju november och då ska de väl vara minus tycker jag!! Idag är de farsdag(kommer ett inlägg om de senare)
var uppe vid kvart över sju och tog ut fia.. Hade en sån jäkla l'skig dröm i natt. var som att vara med i en skräckfilm. Super läskigt var det, med elaka clowner, ormar och massa annat konstigt!!
Ska snart ta ut Fia på en typ promenad, igår så hade vi en träningsrunda, där vi tränade lite nya kommando och så. Hon gick lös och så fick hon gå sakta= typ brevid mig gå= gå på lite längre fram och så tränade vi så och lite annat, gick jätte bra:)
Men nu ska jag ut:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0