7 November!!

En sak som jag älskar är när man kommer hem efter en lång dag och bara kan ta det lugnt! Det är en sån härlig känsla:) Speciellt efter en måndagsdag:) Komma hem och ladda inför resten av veckan:) På tal om måndagar så måste jag säga att jag är ganska positvi till måndagar, jag älskar dom inte men hatar dom inte heller och sen försöker jag att se det så positivt jag bara kan just för att man inte ska tycka måndagar är pest, inget blir ju bättre!!
och nu när måndagen snart är över så kan man ju bara njuta!!
På torsdag ska vi ha en av strået hundarna hemma, nämligen zelda och hon ska sova med mig och fia:) så då får vi lite extra sällskap. och den 24 november så ska jag och fia sova på hunddagiset för då ska vi passa Jorm!!
Lite skönt att ha 2 hundar där i alla fall för senaste gången jag sov där var jag ju ensam...
Nu ska jag gos,leka lite med Fia:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0