♥Tough love♥

Hejsan! Ja så var det helg, ska snart titta på film och sen vampire diaries:) Fia är ute i köket och leker med bosse till min stora glädje:) jag måste försöka få Fia mer avvänjd från mig lite grann, för hon gnäller om jag går och att hon måste börja lära sig att gå ute utan att bry sig om hundar/människor! tuff kärlek! för allt jag vill är Fias bästa men det har blivit lite knäppt just med att hon jämt vill vara med mig, glömde liksom bort det på något viss och sen är hon ju mycket med mig! Men nu ska vi träna på detta och så vidare för annars kommer jag ju inte kunna läman henne och då kommer dte bli jobbigt och jag vill ju verkligen inte sälja henne.
Men annars så har veckan varit helt okej, mycket att göra bara och dåligt väder men ska inte klaga.
nu till helgen blir det att plugga, ut på lång rundor, träna med Fia och antagligen passa lill bosse en sväng!
Nu är det helg:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0