1 maj!

Kass jag är på att blogga, men blir så när man typ inte har något vettigt att skriva om. liksom lite tjatigt att skriva om jobbet, Fia och så. Idag har jag haft en tänk om dag. Jag tycker det är kul att tänka på gamla minnen och ibland är dte kul att tänka men tänk om.... tex tänk om jag fortsatt på media och ja såna saker. Kul:) Det 'r kul att göra sånt när man snackar gamla minnen med sina kompisar! För ibland är det ju så att ett val man gör i livet och den väg man väljer då kanske visade sig senare att det var inte rätt och då är dte kul att fantisera att tänk om jag valt annat. Sen är dte ju så att allt som händer bra och dåligt och fel val och rätt val är ju det som formar oss:)
Det kryper i kroppen på mig idag känns det som, vet inte riktigt vad ja vill göra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0