Ser ut som att det drar i hop sig till oväder ute, det blåser......

Ser ut som att det drar i hop sig till oväder ute, det blåser och är mörka moln på himlen, kanske bara blir en kortis runda då med Fia sen och ja det blir det i alla fall för har ju gått på förmiddagen och sen vid kvart i ter så gick jag ut med Fia och vi gick och gick och var i väg i över 1 timme:) skönt det.
Förresten måste bara så fint säga att dom som skriver i bbelva bloggen gör ett bra jobb, för jag vill iunte ha 24/7 för har inte tiden till det så skulle bli onödiga pengar, emn eftersom jag tyckte att bb var ganska kul denna gång och kolla lite då och då på programen och klippen så är http://bbelva.blogg.se/ verkligen bra, för man får snabbt reda på vad som hänt/ händer under dagen. så bra jobbat.
Men nu är det dags för middag, fisk:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0