Så jäkla skönt med en promenad!

Gick ut med Fia runt en klockan 9 i morse och tänkte först at en runda i skogen, men bestämde mig för att gå ner till semla. Kom ner dit, kollade lite där dom har agilityn och sen gick vi hem. Var ganska varmt att gå vid stora vägen för solen låg på där. Men det var skönt att gå och få sträcka ut kroppen:) Är så jäkla skönt med en promenad oavsett om man går en kort, lång eller jätte lång, är bara så skönt att få komma ut och gå.
-
Hade skit svårt att sova i natt för var så jäkla rädd efter filmen, tur man hade Fia hos sig:)
Alltså det var en konstig och läskig film och läskiga ungar. Vi ska se mycket skräckisar nä vi är i stugan, he he!
Men nu ska jag göra mat:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0