Men hur dum är jag på en skala, för igår så logga.........

Men hur dum är jag på en skala, för igår så logga jag in här för att skriva och skulle skriva men sen så gick jag ut med Fia, kom hem och lämnade Fia och gick och handlade, kom hem och åt middag, stängde av datorn. Sen så nu så kom jag på att jag skulle skriva och inser att jag aldrig skrev igår för glömde bort det. Men nu skriver jag:)
....
Jag är ledig idag så därför sitter jag och skriver just nu:) Var upp med Fia kolckan 7 i morse, sen gick jag till uteplatsen med henne vid halv nio och så var vi där och så hon fick leka med vovvarna, sen gick vi hem och käka lunch. Nu ska jag titta lite tv, plugga och försöka komma in på min dator, är lite drygt att använda någon annas dator för att kunna komma åt mail och så, och sen kommer jag inte in på grejer som jag behöver komma in på¨, men dte är ju klart att det ska vara så. Sen tänkte jag att jag skulle ta en promenad med Fia, städa och lite så.
....
på tal om Fia så är det full träning som gäller med henne, tålamod, envishet lugn och bestämd är det som gäller när man har lilla Fia:) Ibland är hon jätte duktig och emellanåt vill man nästan bara knäppa med fingarna och så kan hon allt. Men vi kämpar på¨och hon kan ju saker och är jätte duktig:) Men det viktigaste är att vi kämpsar på och inte ger upp. Och även om jag emellanåt kan säga att "kan någon påminna mig om varför jag ville ha hund" så skulle jag inte vilja förlora/sälja/ge bort Fia. Jag ger inte upp och så är det bara med det. Visst ibland tar livet andra vägar än vad man tänkt sig med saker och ting, men att ge upp tex fia det är inte att livet tar en annan väg utan det är att man tar bort ett svårt hinder från vägen. När jag bytte från media till bf ja då tog livet en ny väg, jag kände att det var inte rätt väg med att gå media. Med Fia är det så att vägen är lite svår men jag tänkre då minsann fortsätta på samma väg:) Hon är min lilla plutt och jag älskar henne. för pappas säger till mig att är du bara envis och kämpar på så lönar det sig till slut:)
.....
förresten så har jag löst det med rubriken på mina blogg inlägg, jag skriver första meningen som jag har i inlägget på rubriken, för dte jag hatade med att skriva blogg var rubriken, så nu är det löst. Antingen det eller så skriver jag datumet:)

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0