Idag är hon 5 månader

Kan inte fatta att min lilla plutt redan är 5 månader och att jag haft henne i 3 månader, helt overkligt att tiden går så fort! Nu har hon börjat riktigt lära sig hoppa upp i soffor och sängen:) vilket är bra:) Tänk vad hon lärt sig mycket! Även om vi har långt kvar och mycket att lära och allt blir tok ibland så älskar jag min lilla Fia plutt:)
Första bilden jag tog på henne när jag fått hem henne!

Vet ni vad som är skönt? jo att gå till jobbet och sen hem, alltså visst på morgonen när man vaknar då vill man bara somna om och på eftermiddagen när man ska börja snart gå hem då känner man sig såååå trött, men sen när man väl börjar gå så är det så skönt. skönt att stressa av sig, bara få gå och rensa tankar osv, perfekt avkoppling efter en dag på jobbet. sen komma hem för att käka, kolla mail osv, gå ut med Fia och sen kolla tv.
men nu ska här fixas mat till Fia:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0