Fixade hem 3 filmer och den ena hade jag sett förut på tv.........

Fixade hem 3 filmer och den ena hade jag sett förut på tv, den andra så krånglade det och den 3 var inget för mig, så nu sitter jag och kollar lite bb och har tråkigt!!! På tal om bb så tror jag att Sara åker i morgon!!
men jag skit tråkig har inget att göra!!! Ska nog kolla om det finns något på tv eller läsa en bok, sen ut med Fia på kvällsrundan, sen sova!!!!!! En dag i morgon med ju;)
Nästa vecka är dte bara 3 dagars jobb vecka:) sen på lördag tror jag så ska jag ner på marknaden här i fagersta, sen vecka 23 är jag ledig på måndagen för är svenska nationaldagen då:) och sen på fredagen är det sista dagen innan semesterna!!! Fan vad bra jag mår!!!!!!
är så lycklig!!!!!! Trots att Fia är lite små jobbig;) he he
Men så är det att ha hund, ett heltidsjobb;)
Men nu ska jag hitta på något!!
så trots allt, att jag inte hitta några filmer så är jag så lycklig!!!



Kommentarer
Daniel

Aj ja mina film val hjälpte visst inte. Då ska jag inte störa damen mera.

2011-05-28 @ 21:23:54
zandra

du stör ej

2011-05-28 @ 21:24:34
URL: http://zlove.blogg.se/
Daniel

jo

2011-05-28 @ 21:24:58
zandra

nehe!!!

2011-05-28 @ 21:38:38
URL: http://zlove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0