Dagen började med att jag vaknar och hör att det regnar, men.........

Dagen började med att jag vaknar och hör att det regnar, men det var bara att ta ut Fia på en liten kiss runda. Gick och la mig ganska sent igår för tittade på eurovision ju och ja grattis Saade som kom 3a:) bra jobbat. Fast danmark och irland borde kommit högre upp. Gillade inte låten som vann, men men.
Funderar på om jag ska se hela hockey matchen idag, den börjar inte förrens halv nio
så lär sluta ganska sent, får se hur jag gör!
Var nyss ut med Fia och gick nere vid stan för att kolla mina pengar och passade då på att ha henne lös när vi gick hem och hon gick jätte bra, för hade korv så tränade henne på att gå som jag vill. Nu sover hon:)
Snart mat som gäller, sen en promenad och sen lite söndags mys:)
Gillar söndagar!
I morgon är det ny vecka:) söndagar är en riktig ladda upp batterina dag!
chilla, kolla film, ut på lång promenader, kolla tv, duscha, städa och bara njuta. Ska duscha i kväll och dricka te och käka skorpa, mums:) Ska börja köra typ någon slags söndags ritualer! Ni vet typ som att ta lång promenad, se film, ta promenad, duscha och sen te:) låter som en bra grej tycker jag:)
vad gör ni på söndagar?

Nu i veckan tänkte jag sätta i gång med sommar träningen lite smått, känner att det är dags.
snacka om skönt om 4 veckor så är jag då ute i stugan:)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0