Alltså inte för att klaga mina kära vänner, men f-n vad jag hatar.......

Alltså inte för att klaga mina kära vänner, men f-n vad jag hatar när dte blir sena dagar. Nu vart det hem, käka och snart ut med Fia för att sedan vid 8 kolla tv och sen sova, kul.... livet är så underbart eller hur???
Men okej jag ska inte klaga finns dom som har dte 100 gånger värre, men jag har min rätt till att faktiskt få häva ut mig det jag tycker är jobbigt och sen inse att dte finns värre saker och gå vidare, det är ju en del av vuxen livet:)
När man blir vuxen och jobbar så är dte ens rättighet att få klaga och så:)
men nu känner jag att Fia behöver ut:) Måste bli lite bättre på att gå till och från jobbet och gå med Fia, alltså jag går väldigt mycket med henne, men ibland blir det lite mindre rundor osv....ja ja i morgon måste jag gå till jobbet så dte är alltid bra:)
Hej hopp nu ska jag ut i blåsten!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0