Riktigt vår väder!!

usch och fy dagen började inte bra.... började med att mamma väckte mig vid 3 och sa att jag fick åka upp till hunddagiset och öppna, och sen så halvsov jag tills det var dags att gå upp. Så upp med fia och ut i kylan för att kissa för att sedan åka och jobba. Gick bra idag med allt och Med nya hunden!!  Sen så gick jag hem med fia nu och det tog ungefär 45 min, vilket det ungefär tar när jag går lite saktare hem och sist vi gick samma sträcka tog det 1 timme så förbättring!!! Det är typ 3 km kanske.. Fia är super trött just nu, så hon ska få vila lite och sen blir det mat!
På fredag gör Elin sin sista dag på sin praktik hos oss! Det har varit riktigt kul att ha henne där. go och glad tjej, som är super duktig!! Hundarna älskar henne:) Kommer sakna henne, alltid kul att lära känna nya människor, speciellt när dom är som hon:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0