Nu får vi se hur Popular Eric blir i eurovision!

God morgon alla!!! jag har en hel del favorit från årets melodifestival, men ja rätt låt vann:)
får se hur dte går i stora nu då!!! Får se hur popular han blir där;)
vakande klockan 6, var ut med Fia vid halv sju sen in igen men var pigg så kollade tv medans hon sov!!
Nu har hon ätit och nu leker hon. Känns skönt att jag mår mycket bättre idag, får vara ledig i morgon eftersom det är lite hundar och jag har ju varit sjuk, men ska passa på att ta Fia på lite promenader idag för behöver frisk luft och sen måste jag ner och köpa hundmat till henne!Ska städa lite idag och sen i morgon. och plugga lite för kom på att jag har februari reflektionen kvar att göra, hade faktiskt totalt glömt att göra klart den. oooppps!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0