Vilken het dag!!

Sitter och funderar på vilkjen film jag ska se, funderar på att se scary movie fyra sen vid 10 men får se, känner mig helt slut i huvudet, blir så när man är ute halva dagen i värmen och knappt druckit något. Var med Amanda nere på stan från halv 12 till halv 4 för sen skulle jag  i väg och sen drog jag och Fia ut på promenad och träffa upp henne igen:) Var typ 28 plus när jag var ut sist. Ska ta en lång promenad antingen på eftermiddagen eller typ efter maten får se hur jag gör, beror lite på hur varmt det är, är det riktigt varmt så blir det att gå efter maten. Ska i alla fall ta en promenad och back träning på morgonen, för att sedan passa bosse en sväng och sen tror jag vi ska i väg. Just ja ska nog följa med mamma och pappa på en promenad nu i helgen vet inte vilken dag bara.
Var så skönt att duscha och få på sig andra kläder när jag kom hem, usch vilken het dag det varit!!
Ska mysa lite med Fia och sen kolla film:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0