Världen är inte så vacker!

God morgon på er!! fia och jag sov till typ halv 8 idag, sen gick vi ut och sen lagade jag lunch så att det bara var att värma den sen! jag har tänkt på hur sjukt konstigt det är allt man sitter i sin egna lilla värld och har sina problem och samtidigt kan man läsa om krig och annat hemskt men inget av det går in riktigt för man kan inte tänka sig hur det är. men visst är det sjukt att tex i dag kanske någon är super upprörd för att hennes hår ser förjävligt ut och samtidigt kanske någon förlorat sitt hem. I sverige kan vi typ klaga på att fan att det ska regna medans dom i afrika vill ha regn. livet är bra underligt!!! man borde vara glad för det man har!! Världen är vacker på utsidan men början man granska så ser man att världen inte är så vacker!





Har känt mig sjukt irriterad på männiksor som lägger sig i saker dom inte har med att göra, folk som bara klagar, folk som tror dom kan göra som dom vill osv och så skrev jag bara ner något:
"Det är helt sjukt vad irriterad jag kan bli på dig.
Hur du tror att du är något och bara göra som du vill
mår du bra så är allt okej
är du sur så gör du ett helvete till alla
du ställer krav och klagar om det inte blir så
sen ibland är du typ så jäkla underbar
Men ibland vill jag skrika att jag hatar dig"








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0