Som en glass

Ska duscha snart, så äckligt varmt ute ju! När man varit ute en stund känenr man sig som en glass som smälter. Men för övrigt en bra dag tycker jag. Bara 2 dagar kvar innan semestern känns grymt skönt. Kände verkligen inte för att blogga igår för gick hem med Fia, var ner på stan och sen kom jag hem och käkade middag och sen hade jag aldrig på datorn igår.
Vecka 24 får vi en typ "sommarhund" till hunddagiset, vicky, hon har varit hos oss förut. så det blir kul, Fai komemr älska henne;) Imorgon ska jag sy lite kläder som gått hål på, sen på fredag och lördag så blir det handla/packa:)
Ska packa det mesta på fredagen, men allt kan jag inte packa då och sen blir det handling!!
Nej in och duscha innan man smälter bort här!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0