Packa???

Sitter och lyssnar på musik och packar lite grann, hade skrivit upp en lista med saker men nu har jag bara slängt ner en massa saker. Jag hatar att packa för vet aldrig vad jag behöver och så, nej usch. det är det sämsta med att åka i väg tycker jag, att få med sig det man behöver. Vore bättre om man typ kunde få dit mitt rum där jag ska vara:)
Nej men ska gå igenom allt i morgon och så:) men nu en dusch och sen kolla tv....

I morgon ska jag gå till jobbet och sen hem:) skönt!! Blir en härlig sista dag i morgon hoppas jag. Sen hem och packa, städa rummet och ha fredagsmys:) Sen på lördag har jag bestämt att jag ska upp tidigt för att ta Fia på promenad, sen lite träning, sen handla och sen lunch och sen invänta att vi ska åka:) Sen blir det stugan:)
ha det gött alla:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0