Inget sommarlov här inte!!

Nu vid den här tiden på året stundar det sommarlov och studentent och det är nu man verkligen saknar skolan:)
Satt vid fb och såg att min kompis från bf ja hennes kille är kompis med en kille jag kände när jag gick på förskola(lekis) och 1an. Vilket fick mig att minnas alla gamla skolår. Så hittade gamla skolfotografier från lekis, 2an, 3an och 4an:) Gud vad jag saknar vissa av mina gamla klasser, jag kom ihåg på lekis så lekte vi ofta polis och tjuv, jag och kasandra lekte oftast med killarna:) Tänk vad mycket olika klasser jag gått i, många klasskompisar jag haft, lärare och allt man lärt sig:)
Det känns konstigt att inte ha skolavslutning och få sommarlov
tur man har alla minnena:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0