Inge vin i mitt vinglas!

Shit vad skönt jag sov i natt, somnade runt efter 23:00 och sen sov jag fram tills en kanske havl6 och då vaknade jag till för det regna men sen somnade jag om igen och sov tills kvart i 8.
har varit ute med fia, ätit lunch och snart ska jag ner på stan en sväng för att sedan ta Fia på en lång promenad.
Ska nog sätta mig och skriva, göra planering och lite sånt idag:) Känner mig full av ideer och har en massa energi. Känner mig otroligt pepp idag:)
Planering handlar mycket om det här med att dra ner på socker, känner att jag behöver få bort läsk och typ chips ur mitt liv ett tag. Kanske inför läsk någon gång ibland sen. När jag börjar tänka efter så känns dte som att man typ är lycklig när man har något sött i närheten. Nej dags att verkligen ta detta på allvar nu!!!
Dags att äta bra, träna bra och vara lycklig;)
Men nu ska jag ner på stan en sväng och leta efter vinglas:) inte för att ha vin i utan för att bara kunna dricka ur.
kan ju köpa loka och låtsas att jag dricker vitt vin:) Kan ju vara en bra motivation tycker jag, att köpa ett fint glas att dricka ur:) ha ha Nej men har velat haft ett sånt glas:) Så nu ska jag lämna in Fia i köket, och dra ut!
hej svejs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0