Dreaming!

Så då har man jobbat, vart ut med Fia och försökt få i mig lite mat, kände mig inge hungrig alls.
I morgon ska jag gå till jobbet så blir att gå upp vid kvart över 4 för att gå till en halv fem.
Ska ju försöka gå till jobbet minst 3 dagar i veckan och minst 2 dagar i vecka gå hem.
Tråkigt nog så blev pappa riktigt sjuk:( hoppas dte blir bättre och att man själv inte blir sjuk nu!!!
men nu ska jag göra lite träning, duscha och sen krypa ner i sängen för att läsa lite innan det är dags att gå sista kissrundan med fia och sen sova. Fullt upp har man ju dom dagar man jobbar.
Vet ni vad jag älskar??? jo den där känslan man får när man jobbat, tränat och verkligen haft en bra opch tuff dag och man får gå och sova:) man verkligen känner att man gjort sig förtjänt av att få sova:)
läste en artikel om en tjej som var deprimerad och sen kunde man göra ett test för att se om man själv var det och nej idag är jag inte det men förut var jag det, jag var trött, ledsen och ja idag inser jag att då var jag deprimerad.
men jag lyckades ta mig ur det:) och idag kämpar jag med att få tillbaka mitt liv och jobba med mig själv:)
Att gå ner i vikt, må bra och ha ett bra liv:) Jag har lärt mig att må bra, vara lycklig och våga saker och tro på mig själv och sen när det gäller att gå ner i vik och äta bättre så måste jag bara bestämma mig!!!
En annan bra sak jag har lärt mig är att klara mig ensam igen:) alltså jag har alltid klarat mig själv, men ett tag kände jag mig äckligt beroende av att vara med någon, idag har jag lärt mig att människor kommer och går, att lita på folk men till en viss nivå:)
jag älskar mig själv:) men att jag vill förändra mig med vikt är för att jag vill må ännu bättre, orka mer och
känna mig nöjd med den jag är på in och utsidan:)
Det är mitt liv och jag älskar mitt liv:)
fjortisbild så klart:)


Kommentarer
johanna

söt du är:)

2011-06-22 @ 13:57:29
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0