Bloggar- bra eller dåligt???

Bloggbråk är dagens kändischocker, alltså ni vet kändisar ja när dom tycker att dom behöver uppmärksamhet då hittar dom på något för att alla ska se dom, för att dom ska hamna i rampljuset och så är dte med bloggarna idag. Paow har hoppat på egoina för att paow vill synas, i sin tur drar hon med sig egoina in i rampljuset. För grejen med bloggbråken är ju att uppmärksamhet inte bara dras till en bloggare, för jag tror inte egoina bloggbråkar men paow gör det. För det är ju så att man vill ju läsa bådas version om det som hänt. Roligast är när den påhoppade bloggarn inte ens skriver något om saken:)  Alltså jag skiter totalt i alla dessa storbloggare och vad som är sant eller inte sant. jag tycker det är kul att läsa bloggar för är ju lite som att läsa i en tidning eller en bok:)
man ser hur andra ser på saker och ting och man lär sig nya saker, det är lite som att lära känna nya människor, man får ta del av deras liv och man lär sig alltid något nytt, och sen finns det humor bloggar och dom är alltid roliga, det finns fakta bloggar  och bloggar om olika intressen, ja det finns bloggar för alla.
storbloggarna kommer leva kvar för alla tycker det är kul att läsa och se vad dom nu hittar på. Men jag tror inte man ska bli engagerad i deras liv för mycket!!!!!
Men läs bloggar, hitta förebilder och lär er massa saker från alla dessa bloggar som finns:)
Det finns bra saker med bloggar och dåliga! Jag läser bloggar som jag tycker jag får ut något av och sen läser jag bloggar bara för nöjes skull. precis som med böcker, viss böcker läser man för att få ut något av det för att lära sig något, se nya saker och vissa böcker läser man bara för läsandet skull en så kallad "en dags bok" för mig. Ni vet typ ungdomsböcker man läser ut på en dag.
I vissa bloggare hittar man kanske ny bekantskap och så.
jag tycker bloggar är bra i största allmänhet, kanske lite överdrivet med att typ nästan alla har en blogg idag, men samtidigt kul. Det är kul att läsa kompisars bloggar:) Men glöm inte att träffa folk irl heller:)
Min blogg funkar som en dagbok för mig, visst tänker man vad man skriver på lite mer, men den är ett bar sätt att lägga upp tankar och vad som händer i ens liv.
En annan sak med alla dessa bloggar är ju att alla kan få säga sitt, men sen så sitter folk och klagar på allt i alla fall. jag har mina åsikter om saker och ting men samtidigt tycker jag att man ska vara försiktig med vad man häver ut sig.
Nej usch nu känns det bara som jag sitter och svamlar en massa skit ju, fan ni ska höra mig ibland, jag har fan åsikter och tankar om allt möjligt, tror mamma blir tokig på mig när jag ska snacka om allt:) speciellt ointressanta saker som bb. där satt jag i köket och pratade om hur dom betedde sig och att ingen trodde på sara om henens känslor för martin eller hur alla klagade på att dom var så tråkiga osv och mamma stackarn hon lyssnade;)
Nej gos med Fia:)
p.s: tänk på att många bloggare hittar på massa för att få läsare så ta saker med en nypa salt och gör något er upprörd så ta en promenad och rensa tankarna(det funkar:)
Kramis:)
p.s en gång till: super kul med alla som läser och alla kommentarer:)


Kommentarer
FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-06-18 @ 21:36:42
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Maria

SV:Jag åt nyss frukost och lyssnar på musik nu :P

Händer i kväll?

2011-06-19 @ 11:43:49
URL: http://mariimore.blogg.se/
En blogg om Kevin

Haha du har nog rätt om storbloggarna! Att dom skriver något för att choka och få massa besökare. Det blir väl knapert för dom när besöksstatistiken börjar gå neråt ? :P



Diggar din blogg. Du verkar vara en förnuftig tjej!



Kram!

2011-06-19 @ 18:05:25
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Teddi Johansson - bloggen om mode

Söker du en ny modeblogg att läsa? Då kan du klicka dig in i min värld där du får läsa om mode, smink, se underbara bilder och photoshoots samt läsa en liten del av mitt liv. ENJOY!

2011-06-19 @ 18:20:34
URL: http://tejj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0