No dog???

Nu har jag gått promenad och handlat i den fuktiga värmen, ätit lunch, plockat ur diskmaskinen som jag för övrigt hatar, alltså jag tycker om att diska och plocka i diskmaskinen men att plocka ur den är så trök det roliga är att det tar 2 min och är inte så¨jobbigt men jag tycker det är så tråkigt!!!


Men i alla fall så har jag även städat  mitt rum och toan eller ja typ toan, skrubbat mitt golv och tog ut mina mattor och ruska av dom och dammsög dom. känner mig ruskigt duktig just nu..... Ska snart klä på mig lite promenad kläder och ta en proemnad upp till hunddagiset för att hämta min älskade ♥Fia♥.... Mamma hämtade henne klockan 5 i morse och sen dess har jag varit hundfri:) lite skönt faktiskt, men lite tomt, men ska snart hämta henne. blir kul att ta en promenad på typ 5 km i värmen;) dit och hem, men när jag kommer hem ska jag duscha för andra gången idag eller nja jag ska gosa med Fia först, äta, ta henne på en kort runda, träna och sen duscha:)
Hade en sån jäkla konstig dröm efter att dom hämtat Fia, för när dom  hämta henne slog det mig hur tomt det vart utan henne och då tänkte jag att ucsh skulle absolut inte vilja vara ifrån Fia och sen när jag somnade om så drömde jag att jag var på en sån där skola man bor på och att mamma och pappa skulle ta hand om Fia när jag var där och då saknade jag Fia och sen var jag där i över 1 månad innan man fick åka hem och när jag kom hem hade Fia glömt mig:( som tur är så ska jag inte iväg så:)
En annan dum grej som var idag var att jag fick betal påminnelse från jordbruksverket om betalning, men det var ju evigheter sen jag betalde dom ju, orka liksom krångel känner jag där....
Passade på att fixa mitt hår idag, köpte en billig hårfärg svart/blå:) var så jäkla trött på min utväxt och att solen blekt håret, kände att jag ville fixa mitt hår. köpte alltså hårfärg, luncher, gott till helgen, grisöron till fia, duschcream som luktar as gott...
så nu har jaf fixat håret, duschat och känner mig så fräch igen, vilket lär försvinna när jag går i värmen, men då är dte bara att at en ny dusch och bli fräch igen. älskar att duscha:)
typ så ser håret ut nu, fast minus lugg.... fan ska be pappa klippa...
Peace out:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0