25 min = stolt Zandra:)

Sådär nu har jag hämtat hem Fia pluttisen:) Tog mig 25 min att gå upp dit:) Gick halv 2 och kom dit 10 över 2 och då stannade jag och pratade med en och sen när jag typ kom upp dit så ringde amanda så snackade med henne en stund. För när jag var vid centralen var klockan 2:) känner mig stolt.
Sen var jag in på hunddagiset och Fia vart glad fast inte överdrivet glad och hon hade skött sig bra för att vara Fia;) ha ha!!! Sen vid halv fyra så gick vi hem och det tar längre tid med Fia och vi gick en anna väg och sen mötte jag Hanna så snackade med henne. Så kom hem för ett tag sen!!
Nu ligger fia på golvet och leker med sin pipboll, skönt att ha henne hemma hos mig;) fast hon är lite små dryg!! Nu inväntar vi en middag, sen ska jag träna lite och sen en promenad vet ej vilken ordning bara och sen efter det blir det dusch och sen fredagsmys:) vart en härlig och rejält produktiv dag tycker jag. Vissa dagar trots att man är ledig så har man mycket energi och då vill jag hålla igång. kollade lite film i morse och sen satt vid datorn en stund men annars full rulle:) Skrubbat golvet ju för sjutton;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0