6 dagar kvar

God morgon!!! Somnade igår med alla lampor tända, teven på och alla kläder på. Skulle kolla film men somnade. Tror jag hade feber i natt. Känner mig halv groggy nu typ. Men måste plugga och städa mitt rum idag. Måste göra den där jäkla ergonomin klart, och skriva en reflektion och sen måste jag göra den där jäkla excel.
måste storstäda idag så att det blir enkelt att städa på fredag.
Jag kan inte fatta att nästa helg kommer Fia, känns overkligt.
Det som måste fixas nu är att städa, skylt till dörren, byta tv och skaffa något att ha hundmaten i.
Men jag fattar inte hur jag ska lyckas städa och plugga idag... usch....K'änner mig nog lite bättre när jag fått i mig lite mat och sen frisk luft. skönt att det inte är jobb dag idag i alla fall, hade varit värdelöst ju. Nej nu har jag tid att plugga lite och sen städa och bara vila upp mig. men tror städningen får vänta tills på måndag eller nåt.
Ska träffa Amanda på tisdag, spännande;) ha ha vi kan fan snacka bort flera timmar, för det är typ det vi gör när vi träffas, snackar och snackar. men det är så skönt för med henne kan man snacka med allt om och om gamla minnen. Hon ringde mig här om dagen och då snackade vi i 2 timmar.
Nej kanske ta en promenad snart!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0