17:00 eller 19:00

God morgon, eller ja god för middag!! Sitter nu och ska nu ha andra lektionen. vi går igenom grafisk design!!
Ha ha vi ska läsa en bok, som kostar 300 kr.. hmm. men kul att göra hemsida och trycksak.
Blir spännande detta!! Snart lunch, tror att vi får köttfärslimpa.
men kul om typ 9 timmar så är jag hemma, ser ut som att jag antingen får åka vid 17:00 och då åka till västerås, köping och
sen fagersta, eller 19:00 och då åka via avesta och sen fagersta. Jag tror jag är hemma runt samma tid
men jag slipper sitta i sala och vänta i alla fall! men jag får se hur jag gör.....

De flesta uppgifter vi fått idag är löpande uppgifter, som kommer pågå under en viss tid!
Till nästa gång så är det väl ergonomin och eget program val som ska vara klart, det är lite skönt
med löpande uppgifter.



Fick massa frågor om Fia igår och idag snackade jag och en i min klass om hunddagiset!!

Men nu ska vi plugga lite mer...

ha det bra alla




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0