städtime

Idag funderar jag på att seriöst städa hela mitt rum:) ta en lång promenad och göra liten egen träning. Men framför allt städa och rensa mitt rum, och sen inte gå in på rum alls för då lär jag stöka ner det;)
Ja i morgon sätter allt i gång igen, känns skönt, först jobbet och sen gymnastiken. Så på lördag kväll när jag kommer hem från skolan lär jag vara helt slut, för ska upp 5 varje dag och sen när man varit ledig och sen börjar jobba så blir det alltid tufft och sen 2 gymnastik pass, sen egen träning och promenader och sen på fredag ska jag till skolan och det är alltid tufft och sen komme hem sent, så jag ska inte sätta på datorn när jag kommer hem, ska inte titta på uppgifterna utan jag ska komma hem, packa upp på en gång och sen lägga mig och kolla film. Sen på söndagen ska jag sova länge, ta en promenad och bara ta en lugn/tränings dag, alltså vilket betyder att jag kan at en proemenad men inte plugga eller sitta vid datorn, alltså en data fri dag!! kan behövas!
Men nu ska jag sätta igång med städningen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0