praktiken

Så där ja.. nu känner jag mig ganska så klar med denna omgången av uppgifter, sen är det ju så klart ergonomin och eget program val kvar, men det ska inte vara klart riktigt än. Men det enda jag oroar mig för med skolan är det där praktik uppgiften. Alltså visst jag kan säkert få ihop till en kurs med något men vad tusan ska jag lära ut, var ska jag vara, osv och sen ska vi få ihop 2 olika kurser... så den uppgiften känner jag mig nervös över.
jag har ingen aning alls hur jag ska göra med den!
fick veta att jag är helt klar med förra pedagogik uppgiften, ergonomin vet jag ej.
likaså hemsidan.. vet ej...
I morgon är jag ledig igen ända fram tills på måndag för då sätter allt i gång.
14 åker jag till sala för träff 6 på skolan..
Men vet ni vad, nu vill jag ha mina pengar!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0