okej året har gått fort

Förra året i januari så stod det om 2 tvillingar som fötts den 31 och den 1 alltså den ena 1 minut i 12 och den andra 1 minut efter och idag stod det om en liten bebis som fötts först på året i västmanland och den roliga är att det med tvillingarna kändes som att det var för bara ett tag sen men det var ett helt år sen ju!!! Detta fick mig att tänka på att det kommer gå snabbt nu här med Fia och med skolan, innan jag vet ordet av det så är Fia ca 1 halv år och jag har slutat skolan. vilket betyder att jag ska börja med körkortet!!!
Mitt hår, hm ja det är klippt och ser bra ut, men färgen alltså jag kan inte bestämma mig om det ser bra ut eller inte. funderar om det behövs färgas igen men alltså då om ett tag. men det jag funderar på nu är att om ett tag göra slingor. alltså jag vill inte slita med på håret för om man känner i mitt hår så känns det mjukt och skönt och det ser inte slitet ut men man ska ju vara försiktigt men samtidigt vill jag ju att det ska se bra ut!
På måndag börjar gymnastiken, jobbet och ja allt sätter igång igen:)


Kommentarer
Anonym

kollade bak i din blogg på januari 2009 , måste bara säga att du har växt otroligt mycket sen dess.. ! Då verkade du jätte osäker, ganska ledsen, var helt fast vid han marcus, och förvirrad o så. Men sen läste jag dina senaste inlägg också, du har förändrats jättemycket, och verkar vara glad, snäll, självsäker, självständig och ser positivt på saker :D ville bara säga det , :)

2011-01-07 @ 13:42:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0