Mys pys dagen

Hej på er!! alltså nej jag sov inte tills nu;) jag var uppe vid 9 fast jag inte somnade förrens vid halv 2.
Mitt nyår var helt okej, lite mys med familj osv. Sen vid halv 1 bestämde jag mig för att sova, men då familjen kolla hockey så skrek dom så det lätt som att man satt på arenan och sen sköts det raketer och precis när jag somnat ja då skickar andreas till mig och hon med valparna skickade mms bilder på dogge och fia så då vaknade jag till och sen mådde jag lite illa och ja men till slut somnade jag i alla fall. Vaknade vid 9. och sen har dagen rullat på så har inte ens haft en tanke på att blogga!! Men nu sitter jag här!! och det är 201, undrar hur många gånger jag kommer skriva 2010 i stället för 2011!!
Var det mys igår så ja idag är dte en riktigt mysa i soffan dag!!:)


Kommentarer
Jossan

Söt hund :) är det din? :)

2011-01-02 @ 01:12:06
URL: http://jodas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0