lördag=helg!

Hej hej alla! skönt det är med helg faktiskt. Jag kan inte fatta att om 2 veckor vid den här tiden ungefär är vi på väg för att hämta min lilla Fia, det känns lite overkligt måste jag säga. I går låg Kingen på mitt golv och sov när jag kollade film, det fick mig verkligen att tänka på att om 2 veckor kommer jag ha en egen hund.
idag så hade jag tänkt att första ner på stan för att handla lite, sen hem och äta lunch, sen plugga och träna och sen plugga och sen i kväll blir det att kolla film. Blir en skön helg. Just nu väntar jag bara på att mamma och pappa ska komma hem så jag kan gå ner på stan.
update om dagiset:
Igår gick vi lång promenad med hundarna och sen blev det lunch och lite vila. Fast jag satt mest och kollade på vaff och plura när dom vilade. Bosse fick prova att vara inne på tassen, avdelningen han ska flytta in till. vecka 5 kommer en ny hund till dagiset, baloo heter han. Lillen kommer hela nästa vecka. Det har varit en bra vecka och nästa vecka har vi många hundar, men det är skönt. Kingen bor hos oss nu ett tag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0