Klippt och färgad

Så nu sitter 3 omgången färg i mitt hår, hmm slitning på håret;) plus att jag är klippt nu, blev dock bara topparna som jag ville men det blev ganska kort i alla fall. Nu sitter jag och väntar på att få tvätta ur färgen och se hur det blev!!
Har en känsla av att jag kommer få färga 1 gång till för att det ska bli bra, men med lite tur så kanske jag inte behöver det, hur som helst lär det inte se jätte dumt ut så jag kommer vänta ett bra tag innan jag färgar igen.. mycket slitning på håret.
Får se om vi åker på lördag till sala, beror lite på vädret. annars funderar dom på att åka nästa lördag alltså när jag är i skolan och då skulle jag titta på valparna på fredagen och min familj på lördagen och sen hämta upp mig från skolan! Men vi får se hur allt blir.
mitt hår innan färgningen och klippningen:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0