Föreläsare!!

hej hej!!! var nyss ute på en promenad, svängde förbi affären och köpte lite frukt, laktosfri mjölk, juice!
Pluggade nästan klart ergonomin, det är ju en vecka kvar på den, fixade med hemsidan och kollade lite mer i excel. Nästa helg ska jag vara klar med det mesta tänkte jag!Usch det går massa magsjuka, influenser nu. Vill verkligen inte bli sjuk. Känns inte som att jag har tid med det!
Förresten jag har blivit jätte duktig på att hålla snyggt nu, eller ja jämfört med innan så är det jätte bra:)
Inga små troll ska få stöka ner;)
Jag funderar på att använda klicker träning med Fia, kanske till viss del. Jag har bara nästa helg kvar ensam, sen börjar mitt nya liv;) Ungefär så här måste det kännas för dom som ska skaffa barn ju;) ha ha.
Förresten pappa och mamma har bestämt sig för att hålla i kurser på strået tex valpkurs. Och då ska jag få vara med som exempel med Fia när vi ska visa vardagslydnad och sen ska jag få träna på mina pedagogiska kunskaper och få hålla i föreläsning!!! Hur coolt är inte det???? Jag föreläsare:)
Men nu blir det lite söndagsmys!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0