Då och Nu

Fick nyss en kommentar från någon:) och den värmde jätte mycket:) och stämmer, som liten var jag självsäker men sen någonstans när jag vart i hop med marcus så vart jag osäker, jag vet inte varför jag var så fäst vid han, tror jag var rädd. Men som sagt nu har jag förändrats, jag tvingade mig själv att lära mig att klara mig på egen hand igen. Känns skönt att andra ser det och det visar sig nog ganska tydligt i min blogg. Visst har jag vetat att jag utvecklats och växt som person.
uppskattar kommentaren jätte mycket. Så vem det nu än var.. tack:)

här är kommentaren:
kollade bak i din blogg på januari 2009 , måste bara säga att du har växt otroligt mycket sen dess.. ! Då verkade du jätte osäker, ganska ledsen, var helt fast vid han marcus, och förvirrad o så. Men sen läste jag dina senaste inlägg också, du har förändrats jättemycket, och verkar vara glad, snäll, självsäker, självständig och ser positivt på saker :D ville bara säga det , :)
Visst är det skönt med underbara människor som ger en positiva kommentarer:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0