Min lilla Fia är hemma nu!

Ja efter att jag fick totalt kalla nerver igår och var rädd så nu är hon hemma. Hon ligger på mitt golv och leker just nu! Idag är hon lugn och sover mest, men jag vet att det kommer inte alltid vara så här lugnt och skönt. Hon har hunnit kissa på mitt golv med, men då hon inte är rumsren och vi inte fått in rutiner än så blir det så i början.
men jag är glad för kan vara skönt att få en lugn start och komma igång med allt! 
jag känner mig som värsta morsan, måste kolla så att hon är okej osv. Hon tyr sig till mig i alla fall, känner att jag ger henne trygghet! Känns skönt, kul och läskigt ja allt på samma gång! Men nu ska vi ut och kissa:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0