Dec. 28, 2011

I måndags var vi hos farmor och det var kul:) sen igår så jobbade vi igen, trodde fan hela dagen att det var måndag och inte fan känns det som onsdag idag.... men har i alla fall jobbat idag, gick med mollie idag med och idag gick hon mycket bättre, skjönt det. Just nu lyssnar jag på musik och mår lite upp och ner just nu:(
Tur jag har min lilla fia som gör livet så jävla underbart:) Kom hem för ett tag sen ,handlade lite luncher och så, sen var jag hemma och sen drog jag ner och köpte en skrivbok. kan vara bra att ha för att skriva dagbok i, för vissa saker vill man inte skriva här... Saker man vill ha för sig själv, saker man inte vill dela med alla människor..
vart lite nej alldeles för fel:/ hatar när dte bara blir fel och man undrar vems felet var och allt man känner är att allt är ens eget fel men samtidigt inte. hatar det. Men men bara att låta allt lugna ner sig och sen skriva av sig...
2 bilder från i höstas(nedanför), ska lägga upp lite nya bilder snart:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0