Lite trötta:)

Sitter och tittar på mysteriet på greveholm.. ja vad ska man annars göra när de inte finns något på tv att titta på eller när man känner sig lite hängig.. då passar de perfekt att slö titta på en gammal julkalender:)
Verkar som att min lilla Fia plutt känner sig lite hängig hon med idag, för att när vi har varit inne så har hon mest sovit, knappt tuggat ben eller lekt med boll. Men så är det vissa dagar för både hund och människa!
<så nu ska jag titta vidare, och sen sova tidigt för ska ju öppna i morgon!!
Idag kom jag på att tänka på att tänk hur mycket en hund har lärt sig från att den födds och från den dagen att den flyttar hem till sin nya familj och framåt så lär den sig massor.. Som tex Fia hon har lärt sig så mycket om man ser från den dagen jag fick hem henne och fram till nu.. Min älskade lilla Fia som inte kunde hoppa upp och ner från soffor, sängen, vågade inte gå ner för trappor, ville inte gå ut.. första månaden så bärde vi henne i en väska när vi var ute med hunddagiset och på uteplatsen så ville hon upp i famnen och hon sov då.. Och inne så var favvo platsen var vid ett element, hon krånglade med maten ett tag, hon kunde inte gå i koppel, hon kunde inte sitt, ligg, stanna osv och nu idag så kan hon så otroligt mycket.. Visst vi är inte klara men man blir aldrig färdig lärd:) men jag är stolt över henne i alla fall:)
men nus ka jag mysa ner mig med Fia och kolla klart:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0