Fia 1 år:)

Grattis min älskade lilla Fia som idag blir 1 år:)
jag är så stolt över min lilla plutt, hon har lärt sig så mycket sen hon föddes....
älskar min lilla Fia!! hur arg jag än blir så skulle jag inet vilja vara utan dig fia:)
du är min lilal prinsessa, du kan charma en till tusen, du kan få en att blir glad...
skulel kunna ttitta på dig i timmar när du leker, sover, äter.. ja allt du gör fasinerar mig...
Du är envis tilltusen och vill inte alltid som jag vill, men vi får det att funka.. min lilla söta vackra Fia:)
Vissa dagar driver du en tokig, vissa dagar är du bara underbar, men vad som än händer så är du alltid min lilla plutt och jag vet att du kan om du bara vill.. och ser man på allt du lärt dog och hur duktig du är så måste jag säga att du är så himla jätte duktig. Min lilla fis som inte ville gå ute, kunde inte hoppa upp och ner för sängen, soffor, trappor, ville inte äta ett tag.... och idag så hmm ja vi har kommit så långt du och jag:)
jag vet att hela min familj älskar dig och du är en stor del av familjen, trots att du är liten!!
Min älskade lilla fia... bara min:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0