4 advent!!

Sitter och ser på musikhjälpen:) s¨jäkla grymma är dom och bra radio gör dom.. nu klockan 6 så släpps dom ut!!
Gjort annars idag då, hmm ja gått promenad med fia och lekte ute... sen har jag sett på tv och sen vid 2 så tog jag en 2 timmars promenad och kom hem lagom till maten... nu ser jag på musikhjälpen, ska snart träna, ta ut fia och kissa, ge henne mat, kolla på gossip girl, träna och sen duscha och sen ska jag slgga framför någon film och sen blir det att sova.
kan inte fatta att det redan är 4 advent, känns typ som första december eller något...
ska planera med träning och sånt nu här inför nästa år, shit redan 2012 snart!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0