Lördag!!

Trevlig lördag idag!! sov dåligt för hade mensvärk och sen såg jag skräckfilm i natt s¨hade svårt att somna och sova... vaknade vid 5 och gick upp halv 6. så jag och Fia vilade en stund på eftermiddagen:) och sen en promenad och så var man som utvilad. På min förmiddagsrunda så gick jag först i en halvtimme utan regn och resten av hela rundan alltså runt en halvtimme tillvar i regn.. Fia och jag var ganska blöta när vi kom tillbaks....
Vi pratar mycket med min lillebror om han skola och så och allt prat har fått mig att sakna skolan:)
sitta i skolan och bara få kunskap, lära sig massor och skriva massa... saknar det:) Men har bestämt mig för att plugga lite typ på egen hand utan skola, mest för kul skull och för att lära mig nya saker och för att  lära mig att göra saker utan att ha ett mål att uppnå.. jag hade tänkt att göra engelska, matte, skriva mycket och så:)
För känner att det är bra att uppdatera ens kunskaper och sen kan man alltid ha nytta av saker, till exempel om man skriver så kanske man kan ha användning för det!!
en annan sak jag verkligen k'nner att jag vill ta tag i nu är min vikt, läskdrickandet... jag måste verkligen få ordning på allt sånt.. menn det är inte lätt, det blir som en vana... folk säger att ja men dte är bara att sluta, men det är dte inte.. svårt att förklara.. men i alal fall så har jag fått en massa hjälp nu som gör att jag SKA klara det!!
just nu sitter jag och leter film funderar på en skräckis...
En av mina favvo bloggare: http://spiderchick.nu/


Kommentarer
LilN

Sv; Haha tycker du det.



Fin blogg du har:)

2011-08-06 @ 17:19:59
URL: http://lilnermin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0