Många hundar!!

Gick hem med Fia och det tog det bara en halvtimme att gå hem.... jag brukar räkna en timme och då räknar jag då in att fia ska uträtta behov, att jag stannar och säger åt henne, att man kanske träffar någon som ska prata osv kan alltid hända saker så när jag ska göra saker så räknar jag alltid med att det tar längre tid en jag först räknat... men idag så gick vi och sen när vi kom hem så hade det tagit en halvtimme:) och då fick vi stanna till för att Fia skulle uträtta behov och så fick jag stanna för att säga till henne emellanåt och sen skulle hon dra och glo bakom sig och ja hon hade en sån där runda då hon bara ska hitta på massa saker som att ta allt hon hittar i munnen:) men men det gick fort att gå och efter ett tag så skräpte hon sig:)
Annars så var helgen bra tog det lugnt, gick en hel del osv...... Nu ny vecka och veckan starta bra....
Jag tror på att startar måndagen bra så blir veckan bra:) Därför försöker jag gå till och från jobbet varje måndag,
försöker liksom få igång kroppen och så....
Nu har vi många hundar igen på strået för nya hundar har kommiut in och sen är semestrarna slut så nu rullar vi på för fulla muggar:) härligt det med faktiskt!!!
Lite nya bilder:
Nu ska jag se vad Fia vill för hon puttar på mig och drar i mina byxor;) hon är säkert hungrig men mat får hon vänta lite med!! hon vill säkert ha uppmärksamhet bara:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0