Super varmt!!

Fy fasiken var varmt det var att gå hem.. kände att det var varmt när jag var ut med Akila(ena valpen) men inså så här varmt... jag tänke att ja men jackan kan man ju ha även om det är varmt, ha ha det var jätte varmt och ännu varmare vart det ju så klart att ha svarta byxor, en svart jeans aktig jacka... hmm.. men nu är jag hemma och har drucikt vatten.. drack loka på vägen hem, fast när det var typ mindre än halva flaskan så var den avslagen och varm, inte så smart att ha den i fickan. Men nu 'r det helg och jag är hemma:) Nu ska jag snart fixa mat till Fia, äta något litet, är inte så hungrig på fredag för äter ju pizza till lunch och pizzan blir f-n som både lunch och middag, trots att jag bara äter runt halva pizzan så blir jag skita mätt, det är det som är bar med fredag för då slipper man fixa lunch, bara att vänta på pizzan och sen klarar jag mig hela dagen sen, brukar typ ta en knäcke macka eller något:)
fy fan en lite mer än en halv pizza så är jag mätt sen;) he he!! och det är konstigt för på fredags så går jag upp, går promenad(idag en extra runda), går hem, tränar, går ut med Fia... men ändå så blir jag inte speciellt hungrig på kvällen sen!!
I morgon så blir det väl promenad, lunch, ska handla sen, film, promenad, träning och lite annat...
ska även ta ut Fia på en riktig lek/tränings stund:) får se hur jag lägger upp dagen, ska bli fint väder i alla fall!!
Fy fan vad sugen jag vart på minestrone soppa med nudlar, yummy.. får ta det till en lunch någon dag!!
men nu ska jag skriva shopping lista, kolla upp om det är något att titta på i kväll!!



Kommentarer
Lovisa

Fin blogg :)

2011-08-27 @ 11:35:00
URL: http://lovisakatarina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0