Spökmorgon!!

Fy fan vad rädd jag var nyss.... borstade tänderna på toan och Fia låg utanför på mattan.. stod och titta på henne och då helt plötsligt hördes typ en smäll, vilket fick Fia att rycka till och sen börja hon morra och gick in på rummet och satt där och morra, så jag titta ut och grinden var stängd.. hmm.... det kan inte varit Fia för hon låg precis utanför toa dörren ju.. men men Fia vart tyst men då helt plötsligt börja hon morra igen och när jag skulle kliva över toa tröskeln så började min dörr till rummet att stängas.. snacka om läskigt... så jag tog tag i dörren och ropa på Fia.. sen gick vi och kolla hela lägenheten.. Fia var skakis hade svansken mellan benen hela tiden, enda tills vi kom till köket då släppte det och nu ligger hon och tuggar ben.. Men nu vill jag inte funderar på det mer;) Spöktankar.. hmm nej tack... Ska i alla fall snart klä på mig och gå till jobbet.. börjar kännas i kroppen nu att jag gåt upp tidigt, hållt i gång totalt hela dagarna, sovit dåligt och gått mycket... fy fan ja senaste tiden har jag gått väldigt mycket.. bara genom att gå till och från jobbet i veckorna så har det blivit runt 2 mil per vecka, sen har jag ju gått i jobbet, gått kvällsrundor med Fia, gått minst 2 lång promenader + några mindre rundor på helgerna...ska bli skönt med helg känner jag!!
kan inte riktigt fattar att lillebror går i 9an...
Nu ska jag se om Fia är redo att gå...
kram hej hopp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0