Music is my life!!

Musik är allt för mig.. alltså okej lite överdrivet men musik betyder mycket för mig, att bara kunna låta musiken dunka i huvudet när man är ledsen eller arg, att låta musiken spegla hur man mår....
Finns musik för alla humör:) Jag mår bra av musik!!
Favorit musik då?? hmm ja det är svårt för kan lyssna på all musik nästan, mest är jag väl inne på punk, rock, lugn musik, techno nej men allvar jag har så blandat musik smak så det är inte klokt... allt beror på vda jag är på för humör:) ibland kan jag tycka det är kul att lyssna på typ barn musik;) eller gamla låtar!! Just nu sitter jag och lyssnar på lite gamla barn låtar typ från någon sommarlovs program jag såg när jag var mindre!!
Har jag musik, böcker, penna och papper så kan jag underhålla mig länge:) jag fungerar så bra när jag får lyssna musik för det gör att jag kan koncentrera mig bra, musik ger mig ideer och fantasier.. jag lyssnade jämt musik när jag pluggade, skrev dikter, skrev min novell... Musik som kan få en att bara vilja dansa kan funka pefekt om man ska skriva. tex om man ska plugga ja då sätter man på musik och sen låter man musik bli ett med en själv och sen när man kör fast i skrivandet ja då låter man musik ta över ens hjärna ett tag.... nej jag fungerar verkligen så bra med musik!! Det är svårt att förklara hur mycket musik betyder, men det är otroligt mycket... alla minnen man har till olika låtar och sen viss musik funkar bara till ett viss humör!!

http://theblackjacker.se/wp-content/uploads/2009/09/musik-300x300.jpg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0