Långa dagar!!

Gick upp på morgonen och skulle gått hem, men vart så sent med allt så vi beställde pizza och precis när vi skulle hämta pizzan så kom sista matte/husse och hämta sin hund i alla fall så vi tog med pizzan hem, så vart inte att gå hem idag... I morgon åka till jobbet men gå hem, på fredag gå dit och hem... behöver mina promenader.
Nu efter en lång dag så ska jag duscha och sen sova känns det som, är skita trött:)
Sen som sagt har Fia haft en liten jobbig dag idag så är slut efter det med:/ men nu är hon lugn och sover:)
Lillebror är ute med klassen och ska tälta ha ha, kommer hem i morgon. pappa spelar tv spel, bosse sover , mamma kollar tv och jag sitter och funderar på hur jag ska träna bort Fias intresse för hundar när vi går ute på hunddagiset för det är där som är mest viktigast, dels för att det är inge bra att hundarna skäller och sen drar det igång dom andra hundarna om en skäller och sen är det där som jag oftast blir osäker när vi går...
hmmmmm......Skitunge hon är ibland och ibland jätte duktig... men ensak jag frösöke lära mig och det är att inte ha så hårda krav, vara lugn och bestämd vid hundmöten och att se hur mcyket Fia har lärt och att se att fia är bäst på att vara Fia:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0