Torsdagar är då ingen tv kväll!

Normalt sett brukar jag sitta och titta på tv vid den här tiden för brukar alltid vara något på tv klockan 8 förutom på torsdagar, så torsdagar suger. Men i morgon är det i alla fall vampire diaries. Köpte super bra gympaskor idag som jag testade. har även bestäm att varje dag så ska jag gå en runda där det finns en backe och sen ska jag gå upp och ner för backen ett par varv och för varje vecka  så ökar man så om jag gjorde 3 i dag så ska jag gör 4 nästa vecka.
bra träning och fia tyckte det var kul:) sen ska jag göra typ egen kvälls träning 3 dagar i veckan och 2 dagar i veckan så ska jag göra egen träning(typ kvällsträning gånger 2 typ) men orka ta detta;)
hon har växt min lilla plutt:)
Har tittat på big brother en del denna vecka och ja det är beroende framkallande, man typ fastnar i det, men nej inget för mig, för tråkigt, händer för mycket och ska man vara insatt i det och det måste man nästan vara för att fatta så ska man sett från början och ha 24/7 tjänsten och så ska man typ kolla på det typ på eftermiddagarna/kvällar/ nätter och orka det. finns dock vissa har jag märkt som har sten koll på allt som händer, fan orka.
nej nu ska jag se om jag kan hitta något att titta på på teven!!!
Förresten gick en jäkla lång runda med fia idag, gick och gick och gick och sen kom jag ut:) gick kottmossen rundan typ.
tjinga tjong hej hå...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0