promenad halv 5 på morgonen.

Gick till hunddagiset i morse och sen för ett par timmar sen gick jag hem och så nu har man käkat och gått en skogspromenad med Fia:) . Ska nog gå i morgon med både dit och hem. Helst så vill jag ju gå dit och hem varje dag men på morgonen är jag så jäkla trött och på eftermiddagarna så är dte mycket ibland och då tickar klockan på och så ska man helt plötsligt hem och då är dte bara lättast att åka. men jag försöker gå dit och hem minst 2 gånger i veckan. Men det är ganska skönt att gå på morgonen, typ inga ute alls och så. och att gå hem är skönt, för dte är skönt att efter en lång dag bara gå hem:)
När vi var ute nyss så mötte vi en jätte stor hund som vart rädd för Fia och gömde sig bakom sin husse;) ha ha
Ne vad liten hon var där;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0