1 april

God dagens alla!!! Kom hem för ett tag sen...
varje månad så ska vi skriva en reflektion som ett skolarbete och ja jag fick svar nu på min senaste att det var synd att jag jobbar för jag missar så mycket med skolan, och ja det kanske jag gör, missar en del saker, men hundar är något jag vill jobba med. I början kändes det jobbigt att jobba och plugga men nu försöker jag balansera upp allt. 
men som sagt jag kämpar på med allt för jag är duktig;)
Även om det inte var mina föräldrars hunddagis så hade jag i alla fall inte gett upp jobbet, inte nu när jag insett hur mycket jag vill jobba med det.
Men i helgen ska jag skriva reflektion, skriva lite om min trycksak, ändra lite annat och sen göra klart en hel del!!! 
ska skriva upp allt som måste göras nu!!
Hej hopp nu är det helg
en så länge har jag ej gått på något!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0